tisdag 24 juli 2012

Lite nytt i gästrummet

Köpte lite nya kuddar som jag tyckte var snygga utan att 
veta var jag skulle ha dem egentligen.
De hamnade i gästrummet tillsammans med den 
blå fjärilen från Hagendornhagen.
Längst fram Hemtex.
I mitten Ceannis.
Längst bak H&M Home.
Sänggaveln har jag och Tony gjort själva.
Tyget från Ikea.
Nitarna finns hos Accenten tapetserarverkstad 
på Huskvarnavägen (fantastiskt trevlig personal).
Har inte bestämt mig om jag tycker att det är lagom med
nitar eller om jag ska sätta dit dubbelt så många.
Hissgardinerna har jag sytt
med tyg från Ikea.
Obs! Fuskhissgardiner.
Ny vas i mangoträ från Ellos.
Söt tjock Buddha som Tony ägde när vi träffades.
Skulle verkligen vilja ha ett vitt kinesiskt brudskåp
i gästrummet och ett par sängbord.
Hittade jättefina pallar i bambu på Ilva men de var slut :(
så nu får jag tänka om.
Varit inne lite på att ha två trästubbar.
Vi får se vad det slutar med...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar