tisdag 11 september 2012

Födelsedag

Idag har jag haft en underbar födelsedag. Började med ett besök från Sandra och lilla Joline på 3 månader. Så söt och snäll :) fick nosa lite bebis och tjata av mig. Bra kombo! Plus fick blommor och Cornelia fick en present. Hur bra kan man ha det?

Sen kom mamma & pappa och hälsade på med mer blommor och present. Vi åkte ner och hämtade Cornelia tillsammans från dagis. Hon blir så glad så hon vet inte var hon ska ta vägen när man kommer. Gulle...

Sen plingade det på dörren och så kommer det ännu mer blommor! Min gullunge och guddotter Lizzie har trots sin ringa ålder på 8 månader skickat ett blombud till sin älskade gudmor. Gissa om jag blev glad :)

Sen kommer svärmor & svärfar med en present. Bortskämd? Ja...

Jag bjöd på en fantastisk meny:

Varma mackor med ananas & skinka
Kladdkaka med grädde

Haha inte det mest avancerade jag gjort om man säger så.

Och som grädden på moset så har jag fått samtal från Turkiet. Åsa & Wille ringde och grattade. Hanna från Göteborg har ringt. Blivit överöst med hälsningar på Facebook och sms.

Nu ligger jag bara med ett leende och är så tacksam för min fina familj och mina vänner. Det är det som betyder mest här i livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar