tisdag 2 oktober 2012

Nytt i sovrummet

Som ni kanske kommer ihåg så fyndade jag lite saker på BoConcept.
Bl a blev det dessa vita pallar som jag spanat på länge. De blev perfekta att lägga kuddarna och överkastet på. Är ju svag för lite asiatiska detaljer. 
Nu funderar jag bara på om jag ska sätta upp en fondvägg eller inte bakom sängen. Tycker om svart/vit randig tapet men kan inte bestämma mig ifall det blir för mycket svart/vit i sovrummet då eftersom vi har så mörkt golv. Eller om jag ska ha någon mönstrad men inte för mönstrad! Mimou Kyoto kanske....

Kram
Randig

Bild lånad hos fotografthereseromell
eller mönstrad....


3 kommentarer:

  1. Den mönstrade! Blir så stelt annars

    SvaraRadera
  2. Den sista! Helt klart, den är så fin.

    SvaraRadera
  3. Tycker du har det fint som du har det! men om du nu vill ha fondvägg skulle jag nog ta det försiktigt med tanke på det mörka golvet! Men prova, ni får väl göra om annars!! (hua vilket jobb, skojjade bara)
    Kram Helena

    SvaraRadera