söndag 17 februari 2013

Arbetsrum

Håller på att inreda min lilla arbets/plugghörna i vårt gästrum.
Jag har använt mig av bockar från Ikea
En glasskiva som jag specialbeställt som är 160X70 och 1cm tjock. Så typiskt att Ikea inte har en helt vanlig glasskiva, nej då ska det vara en världskarta på eller något grönt mönster. Lite skillnad på pris på en glasskiva på Ikea och en man beställer om man säger så.
Jag ska måla väggen ovanför skrivbordet med magnetfärg så man kan sätta upp lite kort och annat och variera sig lätt. Sen skulle jag vilja ha en Kartellstol i klar plexiglas. 

 Jordgloben hade vi sen innan. Inköpt på Ilva men de finns överallt numera. Buddhan är inköpt på Ilva, ljuskopparna på Baazar i Sävsjö och hornet på Modesto på nätet.
 Silverboxarna är också inköpta på Modesto. Skålarna är från Tine K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar