onsdag 9 januari 2013

Lizzie 1 år

Min lilla guddotter är inte så liten längre.
1 år fyllde hon den 7 januari.
Hon är ingen liten bebis längre utan en liten tjej och än en gång inser man att tiden går för fort.
Längtar till sommaren för då kommer hon förmodligen att gå och hon och Cornelia 
kommer att ha så kul ihop. 
 "Hej! visst är jag fin idag? Fast bandet på mitt huvud sitter åt och kliar men 
ställer upp på en bild med det, ok?"
"Jag lånar Lizzies gåstol. Känner mig lite trött och hängig"
 "Nu håller du min hand Lizzie så ska vi se söta ut, sen drar vi och tar lite tårta"
 "Jag vill vara med på kort ju"
 "Okej tjejer nu gäller detta, posa och se glada ut så slipper vi detta sen"
 "Ska vi göra några konster?" "Wow Vilda, vad ditt hår har växt!"
 "Neee nu är vi trötta!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar